Patronat Honorowy








Partnerzy








Patronat Merytoryczny


























Partner Programu
HOSTED BUYERS




■ Influencerzy mówią #Omnomnom czyli jak wypromować produkt foodowy wykorzystując Influencer Marketing?

W Polsce wciąż kojarzą się z nastolatkami i branżą modową. To błąd, bo globalnie ich największymi beneficjentami jest branża spożywcza! Influencerzy - czyli internetowi twórcy - mają coraz większy wpływ na świadomość i rozważanie produktów FMCG. Dysponują widownią porównywalną z największymi stacjami telewizyjnymi, ale w przeciwieństwie do telewizji - doceniamy ich autentyczność i wiarygodność. Jest jeszcze coś - niski próg wejścia pozwalający na współpracę nawet przy niewielkich budżetach! Haczyk? Efektywny Influencer Marketing nie jest wcale pochodną budżetu reklamowego, ale zrozumienia mechanizmów mediów społecznościowych, a tego wciąż marketerom brakuje.

Przyjdź i przekonaj się, że Influencer Marketing jest dla Twojej marki! Dowiesz się m.in.:

  • dlaczego branża foodowa nie powinna pracować z influencerami… foodowymi
  • jakie modele współpracy z influencerem gwarantują dziś najlepsze efekty
  • dlaczego nie warto już inwestować w inspiracje kulinarne
  • kim są micro-influencerzy i na czym polega ich fenomen
  • jak to robią najlepsi (i niekoniecznie najwięksi).

PRELEGENT: Krzysztof Winnik, Friends&Brands

krzysztof_winnik.png

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 15 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym, a zwłaszcza w social media marketingu, marketingu rekomendacji i influencer marketingu.

Aktualnie stoi na czele agencji influencer marketingu Friends&Brands. Wcześniej był dyrektorem rozwoju czołowych agencji digitalowych w kraju oraz brand managerem w międzynarodowym koncernie. W 2009 roku stworzył pierwszą w Polsce agencję marketingu społecznościowego.

Kieruje zespołem specjalistów branżowych w agencji Friends&Brands. Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne - jest również wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego, SGH i AGH.

[ Wstecz ]
Patroni Medialni