Po pierwsze jakość

Pod takim hasłem odbędzie się tegoroczna edycja targów POLAGRA FOOD.

Hasłem tym chcemy przede wszystkim zaakcentować to nad czym pracuje cała branża spożywcza, czyli wysokiej jakości żywność, z którą można zapoznać się podczas targów. – objaśnia Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów.

W targach POLAGRA FOOD co roku udział bierze kilkuset producentów mięsa i jego przetworów, słodyczy, mleka i wyrobów mleczarskich, herbat, napojów, przetworów owocowo-warzywnych, przypraw czy bakali. Nowości prezentują liderzy w swoich kategoriach jak np. Mlekovita, Krajowa Spółka Cukrowa czy zakłady mięsne znane ze swoich wyrobów w całej Polsce, a także firmy, które dopiero pracują nad rozwojem swojego brandu. W gronie tym znajdują się także producenci i dystrybutorzy żywności zza granicy. To dzięki nim co roku odwiedzający targi przedstawiciele sieci handlowych i hurtowni spożywczych mogą zapoznać się z ciekawą ofertą wyrobów spoza naszego kraju, a niektóre z nich potrafią być naprawdę zaskakujące i obdarzane są szczególną atencją w szczególności przez przedstawicieli sektora gastronomicznego, w tym najlepszych kucharzy w Polsce biorących udział w odbywającym się w tym samym czasie Kulinarnym Pucharze Polski. – mówi Filip Bittner.

Jakość na targach POLAGRA FOOD jest w centrum uwagi organizatorów również w odniesieniu do samej formuły targów. Staramy się, by wydarzenie, które organizujemy było skutecznym narzędziem promocji żywności, w szczególności polskiej. Coraz głośniej mówi się o potrzebie stworzenia marki polskiej żywności. To proces długotrwały, ale jako lider rynku eventów chcemy w nim aktywnie uczestniczyć i mamy nadzieję, że w te działania zaangażują się także wspierające nas instytucje i stowarzyszenia, które objęły patronat nad targami POLAGRA FOOD. – objaśnia Filip Bittner. Organizatorzy targów planują w tym roku m.in. oddać scenę targów do dyspozycji branżowych organizacji, by mogły zaprezentować potencjał polskiego sektora żywności przez zwiedzającymi zza granicy, w szczególności gośćmi targów zaproszonymi w ramach programu Hosted Buyer. Wystawcy będą mogli skorzystać także z dodatkowych, nieodpłatnych form promocji jak prezentacja nowości w kanałach online, a warto podkreślić, że aż 40% użytkowników odwiedzających stronę internetową targów pochodzi spoza Polski.

W tym roku targi POLAGRA FOOD ponownie odbędą się w ramach dużego bloku targowego obejmującego takie wydarzenia jak: Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, a także Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO/INVEST HOTEL.

 

zapytaj_o_oferte_2.png

Wstecz

Patroni Medialni