Patronat Honorowy








Partnerzy








Patronat Merytoryczny


























Partner Programu
HOSTED BUYERS




■ Jak osiągnąć sukces na targach?

Szanowni Wystawcy,

Zgłoszenie udziału w targach POLAGRA FOOD to dopiero początek naszej wspólnej przygody. Targi POLAGRA FOOD są bowiem kompleksową usługą, która pozwoli Ci na promocję na kilka miesięcy przed targami, w trakcie targów, a także po ich zakończeniu.

Przed targami:

  1. Prześlij krótką informację o firmie, jej ofercie, certyfikatach i wyróżnieniach wraz ze zdjęciem. Zamieścimy ją na naszej www. Dlaczego? Naszą stronę internetową przed targami odwiedza kilkadziesiąt tysięcy użytkowników zainteresowanych ofertą wyrobów spożywczych. Pamiętaj też o angielskiej wersji językowej – 40% użytkowników naszej strony internetowej pochodzi zza granicy! Materiał powinien mieć do 1500 znaków.
    Usługa targowa bezpłatna.
  2. Prześlij logo firmy – zamieścimy je na banerze, który pojawi się także na stronach targów: POLAGRA GASTRO, POLAGRA TECH oraz TAROPAK.
    Usługa targowa bezpłatna.

    Materiały z pkt. 1 i 2 wyślij na adres email: katarzyna.swiderska@grupamtp.pl
  3. Zgłoś nowości – to na nie czekają najbardziej zwiedzający targi POLAGRA FOOD! Informacje o nowościach publikujemy na stronie www. Informujemy o nich w specjalnych newsletterach oraz w informacjach prasowych.
    Usługa targowa bezpłatna.
    ZGŁOŚ NOWOŚĆ >>
  4. Zgłoś udział w konkursie o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyróżnienie to nie fikcja, ale nagroda potwierdzająca jakość i innowacyjność produktu, a to otwiera nowe możliwości promocji, również na sklepowych półkach. Więcej informacji >>
  5. Pobierz ze Strefy Wystawcy zaproszenia na targi POLAGRA FOOD i roześlij je do swoich klientów. Na pewno chętnie się z Tobą spotkają, a to okazja do zaprezetnwania nowości!
  6. Zamieść na swojej stronie interentowej i w social mediach informacje o tym, że bierzesz udział w targach.
  7. Wyślij do swoich klientów mail z informacja o obecności Twojej firmy na targach. To pokaże, że Twoja firma aktywnie działa w branży, a w jej strategię wpisany jest rozwój.
  8. Zaplanuj na stoisku degustacje lub pokazy kulinarne. To zawsze skutecznie przyciąga klientów, ułatwia wejście z nimi w dialog i nawiązanie współpracy.
    Poinformuj nas o tym! Chętnie o tym napiszame w dziale "Aktualniości" na naszej stronie internetowej.

Więcej wskazówek dotyczących przygotowania się do targów już wkrótce!

[ Wstecz ]
Patroni Medialni