■ Nowe Standardy Obsługi Klienta - jak przeprowadzić zmianę i wesprzeć sprzedaż

Termin: 10.05.2018 / godz. 10.30

Miejce: scena w pawilonie 7

Opracowane standardy obsługi klienta mogą służyć jedynie przez określony czas. Konieczność ich modyfikacji wymuszają zmiany rynku, najbliższego otoczenia firmy, ale przede wszystkim - zmiany w zakresie potrzeb klientów, ich oczekiwań, przyzwyczajeń i doświadczeń.

Podczas wykładu na bazie case study przeprowadzimy słuchaczy przez proces tworzenia i weryfikacji standardów obsługi klienta, możliwie najlepiej dopasowanych do potrzeb klientów i odpowiadających nowoczesnym praktykom, stosowanym na rynku.

Szkolenie ma charakter otwarty - nie obowiązują wcześniejsze zapisy. Wstęp darmowy dla wszystkich uczestników targów.

marta_monika.jpg

Szkolenie poprowadzą: Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher z Agencji MOMA Marketing.

Wywiad z Moniką Śleziońską:

Monika Śleziońska

Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem, współwłaścicielka Agencji Marketingowej MOMA (MOMA M.Cała-Sturzbecher M.Śleziońska s.c.).

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Zarządzania i Marketingu, specjalność Marketing. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing Manager prowadzonych na licencji Chartered Instytut  of Marketing (London). Doświadczenie zdobywała m.in. w trakcie 6-letniej pracy w Dziale Marketingu Oddziału Regionalnego PKO PB w Katowicach. Od 2011 roku świadczy usługi doradcze, tworząc strategie oraz plany marketingowe dla przedsiębiorstw różnych branż; od 2015 roku robi to pod marką Agencji Marketingowej MOMA. Gościnnie występowała jako wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (2017 r.), zapraszana jako marketingowiec – praktyk. Trener i szkoleniowiec w tematyce marketingowej, a zwłaszcza: budowania strategii marketingowych, planowania marketingowego, budowania marki. Prywatnie mama dwójki dzieci i aktywny sportowiec, miłośniczka akrobatyki sportowej i ashtanga joga.

Marta Cała-Sturzbecher

Współwłaścicielka Agencji Marketingowej MOMA

Ekspert w zakresie strategii komunikacji marek. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań z zakresu marketingu wewnętrznego, employer branding i public relations. Kilkunastoletnią praktykę zdobyła, realizując projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek w ramach pracy na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od 2015 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji i PR w MOMA.

Trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematach z zakresu umiejętności miękkich, komunikacji (także komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw) oraz marketingu. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale Kulturoznawstwa ze specjalnością Komunikacja kulturowa oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie na kierunku Public Relations.

moma-02.png

Agencja MOMA to agencja marketingu strategicznego. Specjalizuje się opracowywaniu strategii i realizacji planów marketingowych, a także w działaniach z obszaru Public Relations i sparcia sprzedaży.

Agencja świadczy usługi marketingowe dla średnich i dużych przedsiębiorstw, stając się najczęściej ich zewnętrznym działem marketingu. Wspiera w decyzjach strategicznych zarządy i działy marketingu, zarówno w zakresie relacji firm z klientami, a też w ramach marketingu wewnętrznego.

[ Wstecz ]
Patroni Medialni









Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact