■ O targach

Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD

Targi Polagra Food to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert, ale też promocja polskiej gospodarki.

W ofercie wystawców: mięsa i wędliny, dodatki do żywności, zioła, przyprawy, produkty mleczarskie - sery, kefiry, jogurty, mleko, wyroby piekarskie i cukiernicze - ciasta, castka, słodycze, przetwory owocowo-warzywnych, wina, wódki i likiery oraz żywność ekologiczna.

Niższe ceny powierzchni wystawienniczej - do 31 maja!

Zgłoszenia do końca maja to:

  • najniższe ceny powierzchni wystawienniczej
  • możliwość wyboru optymalnej lokalizacji stoiska
  • promocja marki na banerze wyświetlanym na www.polagra-food.pl na 3 miesiące przed targami
  • prezentacja nowych produktów znajdujących się ofercie firmy na www.polagra-food.pl, w materiałach prasowych, newsletterach wysyłanych do firm dystrybuujących żywność, katalogu nowości dystrybuowanym do kluczowych zwiedzających targi Polagra Food.

baner_zglos_udzial_czerwony.jpg

Zakres branżowy targów:

  • mięso i przetwory mięsne
  • mleko i produkty mleczarskie
  • produkty połowów i przetwory rybne
  • produkty przemysłu piekarskiego i wyroby cukiernicze
  • owoce, warzywa, grzyby oraz ich przetwory
  • wody mineralne i napoje bezalkoholowe
  • produkty przemysłu tłuszczowo-olejarskiego
  • żywność ekologiczna, dietetyczna oraz zdrowa żywność
  • kawa, herbata, zioła, przyprawy, bakalie
  • wyroby przemysłu spirytusowego i drożdżowego
  • wyroby winiarskie
  • produkty przemysłu piwowarsko-słodowego.

Targi POLAGRA FOOD co roku odwiedza je kilkadziesiąt tysięcy profesjonalistów z całego świata, poszukujących nowości, inspiracji, a przede wszystkim nastawionych na zawarcie długoterminowych kontraktów. To ważne wydarzenie w rozwoju nowych perspektyw eksportowych, w którym kluczową rolę odgrywa program Hosted Buyers, dzięki któremu menedżerowie sieci handlowych oraz hurtowni, dystrybutorzy i importerzy żywności spoza Polski mogą wziąć udział w targach na bardzo preferencyjnych warunkach.

Targi POLAGRA FOOD to wydarzenie atrakcyjne również ze względu na towarzyszące konferencje, szkolenia i panele dyskusyjne. Stanowią nie tylko zwierciadło rynku, ale także miejsce rozmów na temat nowych trendów w żywieniu, wyzwań marketingowych stojących przed branżą spożywczą czy szans upatrywanych w nowych kierunkach eksportowych.

Podsumowanie edycji 2016 >>

[ Wstecz ]