Rynki Alkoholwe - prestiż poparty historią

Redakcja czasopisma objęła ponownie patronat medialny nad targami Polagra Food.

W marcu 1995 r. powstało pierwsze wydanie ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynki Alkoholowe”. Od tamtego momentu czasopismo to wciąż pozostaje niezależne i rzetelne sukcesywnie budując także swój prestiż. Skierowane jest ono przede wszystkim do: producentów i importerów alkoholi w Polsce, firm kooperujących z branżą alkoholową, hurtowni, hoteli, restauracji oraz barów, ambasad RP w świecie i przedstawicielstw zagranicznych w Polsce, wielu instytucji, organizacji i stowarzyszeń z branży.

„Rynki Alkoholowe” są także obecne na wielu branżowych  targach krajowych oraz zagranicznych. Czytają je przedstawiciele firm: Eurocash, Janus, Alti Plus, Makro Cash and Carry, Carrefour Polska, Polo Market, Piotr i Paweł, Chata Polska, Tesco, Intermarche, Lidl, Netto, Auchan, Aldi, Kaufland, Leclerc, Orlen, Statoil, Shell, Orbis, Alkohole Świata, Biedronka, Żabka, Kolporter, Lewiatan, Stokrotka i wielu, wielu innych...

Redakcja od samego początku podejmuje szereg inicjatyw i przedsięwzięć, mających na celu zjednoczenie branży i promocję wyrobów alkoholowych. Przykładowo od 2006 r. organizowana jest degustacja wódek, podczas której niezależne jury poddaje ocenie „w ciemno” próbki wódek czystych oraz smakowych, wybierając te najlepsze w danej kategorii.

„Rynki Alkoholowe” zakresem tematycznym obejmują całą szeroko rozumianą branżę alkoholową wraz z powiązanym z nią otoczeniem. Comiesięczna obecność na biurku właścicieli, prezesów, dyrektorów, kierowników (a więc osób decydujących o zakupach dla swoich jednostek) sprawia, że  to skuteczny, szybki i niedrogi nośnik oferty handlowej. Szczegółów dotyczących publikacji ogłoszeń w miesięczniku „Rynki Alkoholowe” udzieli zainteresowanym z przyjemnością oraz wrodzoną radością Lidia Potwardowska (tel. 607 842 864, e-mail: lpotwardowska@kartel.com.pl).

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact