Rynek wina w Polsce rozwija się

Czas zająć odpowiedni a pozycją, by skorzystać z jego potencjału. Zapraszamy do udziału w targach producentów i dystrybutorów win!

W 2015 roku Polacy wydali na zakup wina 2,2 mld zł. To wzrost 5% w stosunku do roku ubiegłego. W 2016 roku było to już 2,4 mld i jak szacuje się, kwota ta ma szansę osiągnąć 2,6 mld zł w roku 2017. Na rozwój rynku w Polsce składa się kilka czynników: wzrost dochodów i zmiana stylu życia to jedne z najważniejszych. Do tego dochodzi zainteresowanie kulinariami, a także rozwój turystyki do regionów słynących z doskonałych win. Również dystrybutorzy pracują nad sprzedażą win. Dodatkowa promocja oraz edukowanie konsumentów ma sprzyjać większej odwadze.*

Targi Polagra Food to wydarzenia, na którym prezentowana jest nie tylko żywność doskonałej jakości, ale także napoje alkoholowe. Z potencjału polskiego rynku oraz możliwości kontraktacji, jakie stwarzają targi, w ostatnich latach korzystali m.in. producenci i dystrybutorzy win włoskich, niemieckich czy francuskich. W Poznaniu gościliśmy takie firmy jak Pieroth Polska Sp. z o.o. czy francuskie wytwórnie Cahor, Michel Fonne i AOP z Langwedocji.

Zapraszamy do udziału w targach Polagra Food producentów i dystrybutorów win oraz innych napojów alkoholowych!

zapytaj_o_oferte.jpg

Aby optymalnie skorzystać z oferty, warto zgłosić się do 23 stycznia 2018!

Zgłoszenia w tym terminie to:

  • najniższe ceny powierzchni wystawienniczej
  • możliwość wyboru optymalnej lokalizacji stoiska
  • promocja marki na banerze wyświetlanym na www.polagra-food.pl na minimum 2 miesiące przed targami
  • prezentacja nowych produktów znajdujących się ofercie firmy na www.polagra-food.pl, w materiałach prasowych, newsletterach wysyłanych do firm dystrybuujących żywność, katalogu nowości dystrybuowanym do kluczowych zwiedzających targi Polagra Food.

 

Warto podkreślić, że targi Polagra Food co roku odwiedzają menedżerowie placówek detalicznych i firm zajmujących się dystrybucją żywności na rynku B2B, odpowiedzialni za pozyskanie asortymentu atrakcyjnego dla współczesnych konsumentów. To czas smakowania, testowania i rozmów o współpracy.

* Źródło: portalspozywczy.pl

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact