Kierunek dla polskiego mleka

Targi Polagra Food będą wspierać działania proeksportowe sektora mleczarskiego.

Sektor mleczarski stoi przed wieloma wyzwaniami. Polskie mleko dobrze radzi sobie na rynku unijnym. Niemniej jednak potrzebne są nowe kierunki eksportowe. Prezes KZSM Zw. Rew., Waldemar Broś, wymienia m.in. takie kierunki jak Europa Wschodnia – Ukraina, Białoruś, Azja, w szczególności Chiny oraz kraje Ameryki Południowej i Afryki. Producenci produktów mleczarskich potrzebują także stałego kontaktu z rynkiem odbiorców, dzięki czemu mogą zbierać opinie na temat produktów, a także pozyskiwać cenne uwagi, które pozwolą kreować nowe produkty, na miarę oczekiwań współczesnego konsumenta, coraz bardziej wymagającego, świadomego składu i szukającego towaru, którego jakość będzie adekwatna do proponowanej ceny.

W jaki sposób targi POLAGRA FOOD mogą sprostać oczekiwaniom spółdzielni mleczarskich?

Po pierwsze, stoiska wystawców odwiedzają przede wszystkim przedstawiciele kadry menedżerskiej sieci handlowych, małoformatowych sklepów spożywczych, hurtowni spożywczych i firm zajmujących się dystrybucją żywności. Takie grono jest gwarancją nie tylko konkretnych, biznesowych rozmów, ale także źródłem informacji na temat oczekiwań rynku.

Po drugie, odbiorcy zagraniczni. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych kanałów promocji oraz autorskiemu programowi Hosted Buyers, Poznań co roku odwiedza kadra kierownicza dużych grup hurtowni, sieci supermarketów, importerów lub dystrybutorów produktów spożywczych z całego świata. Program Hosted Buyers to bardzo starannie przemyślana koncepcja łącząca  potrzeby eksportowe zgłaszane przez polskich producentów z zapotrzebowaniem rynków zagranicznych. Finał, czyli konkretne spotkania podczas samych targów, poprzedza kilkumiesięczna kampania promocyjna, której odbiorcami są kupcy z całego świata.

Zapraszamy do udziału w targach Polagra Food !

zapytaj_o_oferte.jpg

Aby optymalnie skorzystać z oferty, warto zgłosić się do 23 stycznia 2018!

Zgłoszenia w tym terminie to:

  • najniższe ceny powierzchni wystawienniczej
  • możliwość wyboru optymalnej lokalizacji stoiska
  • promocja marki na banerze wyświetlanym na www.polagra-food.pl na minimum 2 miesiące przed targami
  • prezentacja nowych produktów znajdujących się ofercie firmy na www.polagra-food.pl, w materiałach prasowych, newsletterach wysyłanych do firm dystrybuujących żywność, katalogu nowości dystrybuowanym do kluczowych zwiedzających targi Polagra Food.

Kontakt:

Joanna Sauer-Własny, tel. 61 869 26 38, email: Joanna.Sauer-Wlasny@mtp.pl

Wywiad z Waldemarem Brosiem, Prezesem KZSM Zw. Rew.

Sektor mleczarski co roku zajmuje jeden z pawilonów wystawienniczych podczas targów POLAGRA FOOD. W gronie wystawców edycji 2017 pojawiły się m.in. OSM Mlekovita, OSM Włoszczowa, OSM Krasnystaw, OSM Wart-Milk, OSM Koło, OSM Śrem, SM Mlekpol czy SM Września.

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact