Patronat Honorowy




Patronat Merytoryczny






















Partner Programu
HOSTED BUYERS


Już czas na decyzję!

Nowy termin targów POLAGRA FOOD, to także nowa data obowiązywania promocyjnych cen dla wystawców!

Tradycją jest, że wcześniejsze zgłoszenie uczestnictwa w targach POLAGRA FOOD to możliwość skorzystania z niższych cen wynajmu powierzchni ekspozycyjnej. Warto Nowy Roku rozpocząć dobrą decyzją, która pozwoli na oszczędności.

Niższe ceny obowiązują do: 23 stycznia 2018!

Wcześniejsze zgłoszenie to także:

  • promocja marki na banerze wyświetlanym na www.polagra-food.pl na 2 miesiące przed targami
  • prezentacja nowych produktów znajdujących się ofercie firmy na www.polagra-food.pl (blisko 100 tys. wejść na stronę), w materiałach prasowych, newsletterach wysyłanych do firm dystrybuujących żywność, katalogu nowości dystrybuowanym do kluczowych zwiedzających targi Polagra Food (planowany nakład 15 tys. + ekspozycja katologu na www.polagra-food.pl + dystrybucja linku do katalogu via email na bazach własnych - branża spożywcza).

W sprawie udziału w targach należy kontaktować się z Joanną Sauer-Własny: tel. +48 61 869 26 38, e-mail: joanna.sauer-wlasny@mtp.pl.

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział w targach POLAGRA FOOD?

Polagra Food od lat może poszczycić się mocno biznesową formułą i to jest właśnie główny walor tego wydarzenia. Stoiska wystawców odwiedzają przede wszystkim przedstawiciele kadry menedżerskiej sieci handlowych, małoformatowych sklepów spożywczych, hurtowni spożywczych i firm zajmujących się dystrybucją żywności. Od lat przywiązujemy ogromną wagę do tego, by Polagra Food była odwiedzana przez przedstawicieli branży spożywczej decydujących o zatowaraniu półek sklepowych. To jeden z priorytetów w naszych działaniach marketingowych, by targi co roku stawały się przestrzenią specjalną, na której buduje się fundamenty pod duże kontrakty, otwiera drzwi do nowych grup odbiorców, kreuje pomysły na nowe produkty. Starania w tym zakresie doceniają zarówno duże firmy produkcyjne, jak i start-upy, wchodzące na rynek z żywnością innowacyjną. – mówi Edyta Bonin-Kanikowska, Dyrektor Projektu Polagra Food.

Organizatorzy wydarzenia koncentrują działania promocyjne nie tylko na rynku polskim, ale również poza granicami kraju. Takie możliwości dają nowoczesne kanały promocji oraz autorski program Hosted Buyers, w ramach którego, już od kilku lat, Poznań odwiedza kadra kierownicza dużych grup hurtowni, sieci supermarketów, importerów lub dystrybutorów produktów spożywczych z całego świata. Program Hosted Buyers to bardzo starannie przemyślana koncepcja łącząca  potrzeby eksportowe zgłaszane przez polskich producentów z zapotrzebowaniem rynków zagranicznych. Finał, czyli konkretne spotkania podczas samych targów, poprzedza kilkumiesięczna kampania promocyjna, której odbiorcami są kupcy z całego świata.

Wstecz

Patroni Medialni









Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact