Patronat Honorowy




Patronat Merytoryczny






















Partner Programu
HOSTED BUYERS


Dofinansowanie udziału w targach dla branży mleczarskiej

Do 12 stycznia br. można przesyłać do KZSM wnioski o dofinansowanie udziału dla w targach Polagra Food 2018.

Wzorem lat ubiegłych, producenci mleka i przetworów mlecznych, chcący zgłosić się jako wystawcy na targi POLAGRA FOOD 2017, w tym roku również mogą skorzystać z dofinansowania pochodzącego z Funduszu Promocji Mleka.

Firmy zainteresowane udziałem w POLAGRA FOOD 2018 powinny się zgłaszać do Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich do dnia:

12 stycznia 2018 r.

Kliknij i pobierz wniosek o dofinansowanie >>>

wniosek_do_kzsm.jpg

Wypełniony wniosek należy przesłać mailem na adres: kzsm@kzsm.org.pl lub melania@kzsm.org.pl

Szczegółowych informacji udziela: Melania Lipińska, tel. 22 372 03 55, email: melania@kzsm.org.pl

Dlaczego warto wziąć udział w targach POLAGRA FOOD?

Polagra Food od lat może poszczycić się mocno biznesową formułą i to jest właśnie główny walor tego wydarzenia. Stoiska wystawców odwiedzają przede wszystkim przedstawiciele kadry menedżerskiej sieci handlowych, małoformatowych sklepów spożywczych, hurtowni spożywczych i firm zajmujących się dystrybucją żywności. Od lat przywiązujemy ogromną wagę do tego, by Polagra Food była odwiedzana przez przedstawicieli branży spożywczej decydujących o zatowaraniu półek sklepowych. To jeden z priorytetów w naszych działaniach marketingowych, by targi co roku stawały się przestrzenią specjalną, na której buduje się fundamenty pod duże kontrakty, otwiera drzwi do nowych grup odbiorców, kreuje pomysły na nowe produkty. Starania w tym zakresie doceniają zarówno duże firmy produkcyjne, jak i start-upy, wchodzące na rynek z żywnością innowacyjną. – mówi Edyta Bonin-Kanikowska, Dyrektor Projektu Polagra Food.

Organizatorzy wydarzenia koncentrują działania promocyjne nie tylko na rynku polskim, ale również poza granicami kraju. Takie możliwości dają nowoczesne kanały promocji oraz autorski program Hosted Buyers, w ramach którego, już od kilku lat, Poznań odwiedza kadra kierownicza dużych grup hurtowni, sieci supermarketów, importerów lub dystrybutorów produktów spożywczych z całego świata. Program Hosted Buyers to bardzo starannie przemyślana koncepcja łącząca potrzeby eksportowe zgłaszane przez polskich producentów z zapotrzebowaniem rynków zagranicznych. Finał, czyli konkretne spotkania podczas samych targów, poprzedza kilkumiesięczna kampania promocyjna, której odbiorcami są kupcy z całego świata.

Wstecz

Patroni Medialni









Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact