■ Szkolenia, prelekcje, wykłady

Podczas tegorocznego wydarzenia, w ramach ekspozycji, będzie funkcjonowała scena, na której pojawią się eksperci, z którymi będzie można porozmawiać o branży spożywczej, zachowaniu konsumentów i ich preferencjach.

Wykłady i szkolenia mają charakter otwarty - nie obowiązują wcześniejsze zapisy. Wstęp darmowy dla wszystkich uczestników targów.

Kalendarz wydarzeń

 

8 maja 2018

Belgium Meat - spotkania matchmakingowe z belgijskimi producentami mięsa

godz. 10.00-17.00, przestrzeń wykładowa w pawilonie 8A

Obowiązują wcześniejsze zapisy. Więcej informacji - click >>>

Otwarcie targów wraz z Galą Nagród -  Złotych Medali Międzynarodowych Targów Poznańskich i Acanthus Aureus

godz. 11.00, scena w pawilonie 7

Spotkanie z autorami książki „Technologiczne odchylenia jakości wyrobów mięsnych”

Redakcja miesięcznika "Rzeźnik polski"

godz. 12.45

Szczegóły - click >>>

Żywność innowacyjna – najnowsze zasady wprowadzania do obrotu tzw. „nowej żywności”.

Kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

godz. 13.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Sklepowe Rewolucje, czyli jak uleczyć sklep i zwiększyć sprzedaż

Dr Marek Borowiński

godz. 14.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Jak współcześnie zwiększać efektywność przedsiębiorstwa zarówno w obszarach operacyjnych jak i rynkowych?

4 Resultsi

godz. 15.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Gala wręczenia znaków Poznaj Dobrą Żywność

godz. 19.00, Sala Ziemi

Wstęp tylko za okazaniem zaproszenia.

9 maja 2018

Błędy krytyczne – tak Sprzedaż traci zysk

Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego

godz. 10.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Zasady znakowania żywności

Kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

godz. 11.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Shop Doctor i jego metamorfozy sklepów spożywczych

Dr Marek Borowiński

godz. 12.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Najnowsze trendy w handlu, czyli jak dotrzeć do nowego pokolenia nabywców i zwiększyć sprzedaż?

Dr Marek Borowiński

godz. 13.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Strategia komunikacji dla marki własnej

Agencja Marketingowa MOMA

godz. 14.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

10 maja 2018

Nowe standardy obsługi klienta

Agencja Marketingowa MOMA

godz. 10.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Design sklepu, a neuromarketing, czyli jak czuje mózg na zakupach

Dr Marek Borowiński

godz. 11.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Audyt Twojego sklepu, czyli jak zwiększyć zyski w sklepie spożywczym

Dr Marek Borowiński

godz. 12.30, scena w pawilonie 7

Szczegóły - click >>>

Tajemnice skutecznej promocji sprzedaży

czyli o tym jak przygotować i wdrożyć promocję, która będzie nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale przede wszystkim skuteczna. Odpowiem na pytania: jakie narzędzia promocyjne dobrać do sytuacji Twojej marki i jak osiągnąć wzrost z tej inwestycji. Na przykładzie marek spożywczych pokażę, jak przygotować i wdrożyć promocję z sukcesem.

Aleksandra Michnicka_RESORT MARKETING

godz. 13.30, scena w pawilonie 7

 

Kalendarz szkoleń i prelekcji jest na bieżąco uzupełniany o kolejne pozycje.

[ Wstecz ]
Patroni Medialni









Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact